Obchodné podmienky

spoločnosti Lepšia s. r. o.
so sídlom:
Horská 12817/11A
831 52 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
IČO: 56746644
DIČ: 2122413414
zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 184828/B
kontaktný e-mail: info@lepsiakonferencia.sk
telefón: 0944 595 855

1. Úvodné ustanovenia


1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou Lepšia s. r. o. (ďalej len "predávajúci") a jej zákazníkmi (ďalej len "kupujúci") vznikajúce pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb prostredníctvom internetovej stránky, e-mailovej objednávky alebo iným spôsobom.

1.2. Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorí kúpnu alebo inú zmluvu s predávajúcim.

2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy


2.1. Objednávka kupujúceho je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.

2.2. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku, ak nie je možné zabezpečiť tovar alebo služby.

3. Ceny a platobné podmienky


3.1. Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH, pokiaľ nie je uvedené inak.

3.2. Kupujúci si môže vybrať z dostupných spôsobov platby (napr. platba vopred na účet, dobierka, v hotovosti).

3.3. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny. Zmeny cien nemajú vplyv na už potvrdené objednávky.

4. Dodanie tovaru / služby


4.1. Termín dodania je individuálny a uvedený pri každom produkte alebo dohodnutý osobitne.

4.2. Tovar je doručovaný prostredníctvom zmluvného prepravcu, osobného odberu alebo iným spôsobom podľa dohody.

4.3. Riziko poškodenia alebo straty tovaru prechádza na kupujúceho okamihom jeho prevzatia.

5. Odstúpenie od zmluvy


5.1. Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

5.2. Na uplatnenie práva na odstúpenie je potrebné zaslať písomné oznámenie e-mailom.

5.3. Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoškodený, kompletný a v pôvodnom obale. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

6. Reklamácie a záruka


6.1. Na tovar sa vzťahuje záruka podľa platnej legislatívy SR.

6.2. V prípade zistenia vady je kupujúci povinný oznámiť vadu bez zbytočného odkladu písomne a tovar predložiť na reklamáciu.

6.3. Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.

7. Ochrana osobných údajov


7.1. Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s GDPR a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

7.2. Podrobnosti o spracúvaní sú uvedené v samostatných zásadách ochrany osobných údajov.

8. Záverečné ustanovenia


8.1. Vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými právnymi predpismi SR, najmä Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.

8.2. Predávajúci si vyhradzuje právo tieto VOP kedykoľvek meniť. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom zverejnenia.

8.3. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 8.7.2025.